+45 97 26 92 22

Fjernsupport

Fjernsupport

Med support-programmet ISL Light er det muligt at overlade styringen af en computer til en medarbejder fra Lund + Christiansen I/S. Lund + Christiansen I/S har nu udvidet muligheden for at hjælpe sine kunder med anvendelse af IT og programmer. Det er nu muligt, at en medarbejder kan overtage styringen af en computer hos kunden via internetet. Det er nemt at anvende og muliggør, at såvel kunde som supportmedarbejder kan se det samme på skærmen.

Sikkerhed

Når man anvender ISL Light, etableres forbindelsen med et unikt nummer, som kun kan anvendes af kunden og supportmedarbejderen. Når forbindelsen bliver afbrudt, kan nummeret ikke anvendes igen. Dette sikrer, at systemet ikke kan misbruges. Samtidig skal kunden acceptere, at computeren fjernbetjenes, og ISL Light kan derfor ikke anvendes uden kundens forudgående accept.

 

Hurtig igangsætning

Der skal ikke installeres noget på de computere, som skal fjernbetjenes. Det eneste brugeren skal gøre er at downloade en fil fra vores hjemmeside. Når denne fil aktiveres, er man klar til at anvende mulighederne i ISL Light.

 

Fordele for kunden

Med muligheden for fjernsupport af en computer kan en kunde hurtigere få løst et problem, og samtidig kan kunden følge med i betjeningen af computeren.

 

Ansvar

Lund + Christiansen I/S erstatningsansvar er i enhver henseende begrænset til skader opstået direkte i forbindelse med, eller som direkte følge af, handlinger udført af firmaets medarbejdere på kundens pc. Lund + Christiansen I/S er i intet tilfælde ansvarlig for driftstab, avancetab, følgeskader, tabt arbejdsfortjeneste eller andre indirekte tab. Tab af data anses for indirekte tab.